Translate

środa, 19 czerwca 2013

Sama słodycz

Słodkie dziewczęce kolorki dominowały podczas sesji zdjęciowej małej Wiktorii wykonanej przez Annę.


Pudełko na album ze zdjęciami z tej sesji również starałam się utrzymać w podobnej kolorystyce, w czym pomogły mi papiery z zestawu K&Company Słodkie maleństwo.


Do oklejenia pudła z zewnątrz wybrałam papier w kolorowe paseczki, a wewnątrz wykleiłam je papierem w duże grochy.


Dodałam rozetkę zrobioną  z delikatnego dziurkacza Marthy Stewart, kilka kwiatów, listki z dziurkacza Marthy Stewart Listek i perełkowe zawijaski Marianne D CA3102. 



 

 Dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione ciepłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie :)

17 komentarzy:

wiola_c pisze...

Sama słodycz. Piękne, wesołe kolorki i cudna rozetka. :)

el pisze...

słodko rzeczywiście u Ciebie

Rae pisze...

O rany, ja cały czas podziwiam, zę Ci się chce składać te rozetki, moja cierpliwość jakoś bardzo wybiórczo tej czynności wyjątkowo nie znosi ;)
Całość słodka :)

Bea pisze...

ależ cudownie!!!! Rae! Ty rozetkom się dziwisz??? A te twoje wycinanki nozykiem to takie ot hop siup??

wdomuujagi pisze...

bardzo ładne pastelowe albumy.
ps sesje i albumy podziwiałam u Aniu na stronie, piękne zdjęcia

Alexandra pisze...

Piękny komplet i wspaniała sesja :)) Pełna uroku i dziewczęcości :)

Świat według Basi pisze...

słodko i delikatnie

Unknown pisze...

Piękna kolorystyka i wykonanie:-)
Rozetki - u w i e l b i a m !

Matilde pisze...

Jak cukiereczek :))

cyga pisze...

Śliczne pudełeczko, takie milutkie dla oka.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Po kilku rozetkach włącza się tryb automatyczny i składają się same ;)

Carola pisze...

So beautiful!
Greetings, Carola

Joanna Wiśniewska pisze...

Z rozetka... :)
Piekne pudeleczko i zdjecia rowniez mi sie podobaja :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Jak tu pięknie i pastelowo! :) Idealnie dopasowałaś pudełko do kolorystyki sesji zdjęciowej.

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczne pudełko, wspaniałe opakowanie na album dziecięcy. Jak zwykle wszystko dobrałaś i dopracowałaś perfekcyjnie, ach :))

Erica ♥ pisze...

What a beautiful card box with the nice rozet ☼

Have a nice (creative) weekend ☺
And enjoy the sun ☼
Hugs and greetzz Erica
heidebloempjuh.blogspot.nl

eM pisze...

A gdzie można nabyć album fotograficzny wykorzystany do sesji? Świetne zestawienie kolorystyczne!