Translate

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Albumik

Jeszcze w lipcu zrobiłam mini album, bardzo oszczędny w dodatkach, ze zdjęciami z jednej imprez nad jeziorem Rogóżno.


Album ma tylko 4 kartki w rozmiarach 15x30cm.


Papiery z Galerii Rae pasowały do zdjęć idealnie. Dodałam tylko gałązki Marianne D LR0192 i garść kryształków. Niektóre zdjęcia podkleiłam tekturą falistą, żeby było bardziej przestrzennie. Pod zdjęciami schowałam tagi, na których napiszę kilka słów.



Zdjęcia były zrobione w trakcie naprawdę dużej imprezy, ale na szczęście tego zupełnie nie widać. Przypomina o tym tylko ostatnia strona albumu.




Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe komentarze.

Przeprowadziłam tajne losowanie i już wiem, że jesienną kartkę otrzyma Ducha :) Proszę o adres do wysyłki :)
Nie mogę uwierzyć, że to ostatni wakacyjny poniedziałek, ale wszystko o tym przypomina... Tak na przykład wygląda mój balkon ;)


A zatem życzę wszystkim pięknego poniedziałku :)

21 komentarzy:

Paula Art pisze...

Śliczny album :) http://paulaaart.blogspot.com/

Anneke pisze...

This is so pretty. Love the way you made the layouts with the pictures.
Thanks for showing Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

Barbara pisze...

Fajowy albumik...warto takie wspomnienia zachowac :)

el pisze...

cudny

JagaBa pisze...

Super albumik!!!!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Sliczny

DUCHA pisze...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA pierwszy raz w życiu wygrałam coś na blogu!!!! Dziękuję:) Piękny album sama zabieram się za nasze wakacyjne zdjęcia, ale jak wiadomo szewc bez butów chodzi...najważniejsze jednak, że szewc ma kartkę!

dziurka pisze...

Uwielbiam taki minimalizm, pięknie, brawo!

OriBella pisze...

Piękny, idealnie wyważony i taki urokliwy album. Miło powspominac oglądając takie cudo:)

IWA pisze...

Śliczny: prosty, delikatny i uroczy!

Rae pisze...

Świetny jest! I jak CI się dzieciaki zgrały kolorystycznie :)

Klaudia/Kszp pisze...

Piękny album :) super pamiątka. Gratulacje dla Duchy :)

Świat według Basi pisze...

Bardzo ładny ciekawy album

Matilde pisze...

Śliczny! Oszczędny w dodatki, ale bardzo wymowny! :)

Edyta pisze...

Bardzo podoba mi się ten albumik, jego kolory oraz oszczędność dodatków. Super pamiątka.

Nana and Papa pisze...

This album is perfect for individual events. I love it.

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładny. Ciekawie wygląda albumik w pionie, podoba mi się :)
Pomidorki pewnie pachną :)

ania pisze...

Ależ kapitalny!!! Wspaniała, niepowtarzalna pamiątka!

Erica ♥ pisze...

This is a very lovely album,
nice work and great pictures ☺

Have a nice (creative) weekend ☺
Hugs and greetzz Erica ☼
heidebloempjuh.blogspot.nl

AgaSi pisze...

Superowy albumik! Wszystko takie spójne i zgrane, a forma bardzo fajna - bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

wiola_c pisze...

Śliczny album, będzie świetną pamiątką. :)