Translate

środa, 21 sierpnia 2013

Próg jesieni?

Jeszcze wciąż trwa lato, chociaż wieczory i poranki coraz chłodniejsze. Dlatego właśnie zrobiłam kartkę z jesiennym stempelkiem Marianne D Don&Daisy DDS3324.


Użyłam nowego wykrojnika wydarta kartka CR1254, jest naprawdę fajny i duży. Dodałam różyczki RB2218, RB2202, liście klonu Marianne D LR0255 i narożniki CR1253. Papiery to mieszanka Marianne D Dark vintage i Country home. Malutki ptaszek to zawieszka JU0874.



Kartka szuka właściciela, więc jeśli chciałybyście obejrzeć ją z bliska, napiszcie w komentarzu. Zapisy do piątku, a w poniedziałek dam znać, do kogo kartka poleci :)
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w piątek :)

26 komentarzy:

Karteluszki Reni pisze...

Jak zwykle piekna. Otrzymac taką kartke od Ciebie to byłaby miła niespodzianka :)

origata1 pisze...

Piękna, z rozkoszą bym ją zmacała :)
Pomarzyć - fajna rzecz...

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna :) Wydarta kartka rowniez (dla tych co sie boja drzec papier, jak ja ;) w sam raz :) Moje ulubione kwiaty sa na zdjeciu, nawloc? I ja chetnie obejrzalabym kartke z bliska :) Milego dnia :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Kiedys mialam zasadzona nawloc w ogrodku :)

Sabka pisze...

Śliczna karteczka, zresztą jak wszystkie poprzednie !
Pozdrawiam !

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Tak, to nawłoć. Teraz u nas w okolicy rosną prawdziwe łany nawłoci, więc przyniosłam trochę ze spaceru, bo też ją bardzo lubię. W dodatku świetnie się zasusza, więc będę mieć bukiet na zimę :)

luzik-Danka pisze...

Taka karteczka to marzenie:)Myslę,że kazdy by chętnie w realu zobaczył.
Marzenia sie czasami spełniają,więc warto marzyć:)
Pozdrawiam

Edyta pisze...

Piękna karteczka! Super kolory! Co prawda trochę spóźniona jesteś bo u niektórych na blogach już zima króluje ;)
No i znowu muszę kupić jakiś wykrojnik :P

Klarka Mrozek pisze...

ja! nareszcie mogę do Ciebie wejść, do tej pory program antywirusowy natychmiast wył i wyświetlało mi się ostrzeżenie o wirusach.

a.le kartka pisze...

Jesień przyjdzie czy tego chcemy, czy nie. Ale można się do niej przygotować w miły sposób - oglądając tak piekne kartki. Chętnie obejrzę z bliska i już wiem, że w realu jest jeszcze ładniejsza:))

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajna !!

Wanda pisze...

przepiękna karteczka:) Twoje prace są fantastyczne jestem posiadaczką kalendarza i taga zrobione przez Ciebie więc i chętnie karteczką się zaopiekuję:)pozdrawiam

Anneke pisze...

Gorgeous card, love the looks, thanks for sharing.
Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

Barbara pisze...

To samo dziś pomyslałam,jak byłam na spacerze z psem.Szłam po dywanie z liści...czyżby jesień była tuż,tuż...? oby to była ciepła,piękna złota jesień.Śliczna karteczka :)

Klaudia/Kszp pisze...

Cudnie jesienna. Chcę ją, chcę :)

Kerowyn pisze...

Oj, ja bym bardzo, bardzo chciała ją na żywo obejrzeć. Pewnie będzie jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach :)

mapowska pisze...

Ale śliczna! Z taką kartką nie strach oczekiwać jesieni :)

IWA pisze...

Oj, czuć już, że jesień za progiem... Śliczna karteczka, świetnie oddaje jesienny klimat!

Erica ♥ pisze...

Very beautiful card ☺

Hugss Erica ☼

wiola_c pisze...

Czuć już jesień, oby była piękna i złota. Twoja karteczka jak zawsze wysmakowana i piękne wykonana, móc ją oglądać na żywo to byłaby wielka przyjemność. :)

DUCHA pisze...

Piękna choć wietrzna....ale idzie do nas ta której imienia boję się napisać (J) Tak sobie myślę, że nic jeszcze na blogach nie wygrałam więc może do mnie kartka doleci?

Agata pisze...

Monika kolejne cudo wyszło spod Twoich złotych rączek. Pozdrawiam i z wielką przyjemnością bym ją przygarnęła.

Jadwiga pisze...

Kocham jesień, choć smętna i chłodna... Kocham jej kolory i zapachy... Uwielbiam odgłos szeleszczących pod stopami liści i ten niespotykany o innej porze roku zapach ziemi o poranku... Kocham jesień...
Tak daleko stoję- nie mam szans- ale karteczka superancka dzięki stempelkowi- jak nie wygram (a pewnie nie wygram) to sobie parę takich tagów u Ciebie zamówię (pokolorowanych oczywiście, bo w tym jestem noga) ;)

ewoz pisze...

ha ha jaka świetna :)

sajciastyczna pisze...

ależ piękna jest, i cudowne przedarcia po prostu niesamowite!

AgaSi pisze...

Bardzo klimatyczna karteczka, mam nadzieję, że jesień będzie tak piękna jak ta, na Twojej kartce :)