Translate

poniedziałek, 23 września 2013

Aparacik

Urodzinowa kartka dla fotografa nie może się obyć bez aparatu ;)


 Aparat wycięłam Marianne D LR0274.



Papiery to świetne Brenda Walton Maison K&Company. Fotograf lubi też kwiaty, więc dodałam dwa, a kompozycję uzupełniłam listkami  Marthy Stewart i zawijaskiem z masy Clay. 



 Jeszcze tylko narożnik z masy i metalowe łebki gwoździ Primy i kartka w pudełku gotowa.



Materiały ze Scrap&Art:



Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia :)

17 komentarzy:

Bea pisze...

Super! I kartka i życzenia! :)

Miriamart pisze...

Oooo świetna praca :)

mapowska pisze...

Genialna kartka! Piękne kolory!

Grejsi pisze...

Jak zwykle fantastycznie! Cudnie ujęłaś temat, do tego kolorki też w sam raz :)

Wanda pisze...

rewelacyjna karteczka:)

Violinowo pisze...

Śliczna, idealna dla fotografa. Pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

jej, fantastyczne i te kolory mi sie podobaja.

asica.p pisze...

cudna :)

Becia scrapuje pisze...

Ale świetna! Ciekawe kolory :)

coco.nut pisze...

rewelacyjna!!!

Ewa S. pisze...

Ależ mnie się podoba!!!

Barbara pisze...

Superancka !

wiola_c pisze...

Świetna kartka. Fotograf na pewno był zachwycony. :)

Daria pisze...

Piękna, bardzo lubię takie "tematyczne" kartki :) Pozdrawiam serdecznie :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Swietna. Bardzo mi sie podoba. Aparat jest super :)

AgaSi pisze...

Genialna, bardzo klimatyczna!

[Kasia] pisze...

Też właśnie czeka mnie zrobienie kartki dla fotografa ;) Twoja jest bardzo inspirująca :)