Translate

środa, 13 listopada 2013

Romantycznie...

Witajcie trzeciego dnia zabaw papierem czerpanym.


Dziś pokażę Wam coś, co zrobiłam do pokoju mojej córki - romantyczną, kwiecistą zawieszkę. Bazą zawieszki jest zwykły kawałek beermaty, który na wstępie okleiłam kremowym papierem z sita 150g. Na nim nakleiłam docięty zielony papier morwowy, którego brzegi lekko potuszowałam białym tuszem. Z innych papierów z zestawu zielonego i naturalnego wycięłam mnóstwo różnych listków i gałązek.


Dodałam trochę kawałków koronek i piękne, biało-różowe kwiaty


Mniejsze różyczki zrobiłam z białego papieru czerpanego z sita i delikatnie potuszowałam. Napis wydrukowałam na arkuszu gładkiego białego papieru i wycięłam.


Nie mogło zabraknąć cudnej, różowej gardenii ;) Dodałam też tekturki z Tricksart, które potuszowałam białym tuszem i podwójnie zaembossowałam. Uchwyty zawieszki zrobiłam również z tych samych tekturek.


Podczas pracy nad tą zawieszką stwierdziłam, że z papierów morwowych bardzo dobrze się wycina dziurkaczami. Wybierałam arkusze nie najcieńsze, tylko ciut grubsze. Oto dowód:


Dziękuję za odwiedziny, przypominam o zapisach na notes i zapraszam jutro :)

20 komentarzy:

Dorota pisze...

Śliczna, dziewczęca zawieszka :)

wiola_c pisze...

Śliczna i bardzo dziewczęca zawieszka. A ta cudna kompozycja kwiatowa. :))))
Super, że te papiery nadają się do wcinania dziurkaczem i drukować na nich chyba też można, prawda?

Aszczka pisze...

piękna praca ;-)

luzik-Danka pisze...

cudowna jest:))

betina pisze...

Piękna, bez dwóch zdań :)
A czy możesz zdradzić cóż to jest ta brzoskwiniowa kuleczka?

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Przepiękna :) Uwielbiam kompozycje z kwiatów i liści. I imię Twojej Córci jest mi wyjątkowo bliskie :)

GosiaMachynia pisze...

Superowa !!! tyle fajnych elementów z mega dokładnością i starannością :) powklejane. Super !!

Świat według Basi pisze...

cudowna śliczna zawieszka

Megliken pisze...

Jaka delikatna! Chyba muszę mojej Zuzi zrobić podobna zawieszkę. Dzięki za inspiracje!

ewinka Nowa pisze...

Przepiękna zawieszka :-)))

a.le kartka pisze...

Przepiękna zawieszka, idealna dla dziewczynki:) Co do wycinania dziurkaczami w papierze czerpanym, to niestety mam złe doświadczenia - popsułam 2 dziurkacze:(

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Ja również próbowałam wcześniej używać dziurkaczy do papieru czerpanego. W papierze bawełnianym nie udawało mi się wycinać, a w morwowym jak widzisz dało radę.

Chimera pisze...

Kompozycja kwiatowa robi wrażenie. Pięknie wyszła Ci ta zawieszka :)

SD pooja pisze...

Ohh Wow !! Its superb..so soft so beautiful,I loved the pretty pink blooms !

Anonimowy pisze...

Mimo szarugi jesiennej za oknem, dzięki Tobie, u córeczki wiosna w pełnej krasie :-)

Agnieszka(AgaP) pisze...

Świetna karteczka! Baaaardzo podoba mi się kompozycja kwiatowa i to, że wychodzi na zawieszkę- świetny patent. Cieszę się, że w tym papierze da się dziurkaczem wycinać, bo faktycznie ciężko mi do tej pory było coś dziurkaczem wyciąć w tych papierach, które mam od Namaste. Co nie zmienia faktu, że Ty cudne rzeczy z nich robisz...

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniala zawieszka. Bardzo ladny zielony kolor i roz, pieknie wyglada.

Alicja w krainie papieru pisze...

Fantastyczna zawieszka :)

piaseiza pisze...

Świetna zawieszka - fajny pomysł na prezent

AgaSi pisze...

Fantastyczna!!! Zuzia pewnie zadowolona :) Ta kompozycja kwiatowa jest nieziemsko piękna, tak fajnie pnie się po sznureczku.