Translate

piątek, 24 października 2014

Ramka z cytatem

Jako prezent z okazji ślubu przygotowałam ramkę z motywującym cytatem ;)


Do jej ozdobienia użyłam niemal wyłącznie materiałów Primy ze Scrap&Art: pięknego primowego kwiatka, róż, małych różyczek, hortensji oraz papieru z kolekcji Epiphany.



Pokażę Wam też dzisiaj malutkie pudełeczko na moje wizytówki, również ozdobione materiałami Primy. Papier pochodzi z małego bloczka Princess, dodałam też piękny primowy kwiatek, ramkę z masy clay i białe różyczki.



Materiały ze Scrap&Art:
Giselle - Papierowe kwiatki Śliwka Prima
zielone hortensje Prima
Drobne Różyczki Białe - 100 szt Prima
Dziurkacz warstwowy Liść Martha Stewart
Ekstra Duży dziurkacz - Listki Martha Stewart
Zestaw Clay - Kwiaty Martha Stewart
Papiery 15x15 (6x6) - Epiphany Prima
Zestaw clay - Romantyczne wspomnienia Martha Stewart
Papiery 15x15 (6x6) - Princess Prima

Dziękuję za to, że zaglądacie i za wszystkie miłe słowa :*

14 komentarzy:

Chimera pisze...

Śliczności! A ta ramka jest doskonała, zachwyciła mnie przepiękna kompozycja kwiatowa :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

SUPER ramka z świetnym cytatem!!!
A pudełeczko - cudeńko:)

Dobra pisze...

Przepiękna rameczka i bardzo śliczny cytat.
Pudełeczko na wizytówki przepiękne.

wiola_c pisze...

Rameczka prześliczna. cudna kompozycja:)
A wizytownik piękny. :)

Kasia Udalska pisze...

Ramka jest obłędna, bardzo mi się podoba! Pudełeczko też śliczne :)

OriBella pisze...

Piękne wszystko!!! Ramka cudeńko:)

Matilde pisze...

Piękna rameczka, cudne pudełeczko! Ciekawa jestem jak wygląają wizytówki? :)

kalinka pisze...

Piękny cytat i piękna ramka:)

cyga pisze...

No, no cacuszka.

Unknown pisze...

ramka jest przecudna :) taki prezent dostać - wow :) a pudełeczko - przeurocze! :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Matilde wizytówki to zwyklaczki zrobione na szybko, muszę kiedyś do tego przysiąść i wymyślić coś lepszego ;)

Arleta pisze...

bardzo ładna praca

Pasje Justychy pisze...

Cuda stworzylas :D

Ewa S. pisze...

Fantastyczne drobiazgi!!! Kolorystyka ramki jest przecudna, nie wspominając już o całej reszcie - cudowna jest!!! A wizytownika nie miałam okazji widzieć piękniejszego - świetny pomysł!!!