Translate

sobota, 14 lutego 2015

Pierwsza wielkanocna

Czy to już czas na kartki wielkanocne? Chyba tak, ja już zaczynam się rozgrzewać ;)


Moja pierwsza kartka wielkanocna powstała dzięki tekturce z Wycinanki - piękne, kształtne jajo posłużyło jako szablon. Pomalowałam je gessem na biało, a w środkach małych kwiatuszków przykleiłam kryształki. Pomimo okrągłego kształtu kartka stoi idealnie, bo podparłam ją wycinankowym kwiatuszkiem, który przemalowałam promarkerami na żółto.


Kompozycję kwiatową ułożyłam z kwiatów z Wild Orchid Crafts, dodałam też listki z dziurkacza, ażurowe listki  i napis od Rosy Owl.


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :* Pozdrawiam Was weekendowo!

9 komentarzy:

dokaem pisze...

Piękna...

artiza pisze...

cudna...

betina pisze...

Super kolorki Moniko i piękne kwiecie, zwłazcza tulipanki.:) Zapachniało wiosną :D

Kasia Udalska pisze...

Śliczna, wiosenna i radosna - taka, jak Wielkanoc :) ja też już pierwszą tegoroczną mam za sobą, ale odłożę to chyba na jakiś czas, bo coś mi wielkanocna wena siadła ;)

a.le kartka pisze...

Cudne wiosenne kolory a kwiaty ułożone perfekcyjnie

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna kartka-pisanka :)

Ewa S. pisze...

Cudowna wiosenna pisanka - chyba rzeczywiście czas się przysposabiać do wielkanocnego kartkowania.

wiola_c pisze...

śliczna, wiosenna karteczka. Super pomysł na podparcie jej kwiatuszkiem. Świetnie komponuje się z innymi a przy tym pełny rolę podpórki. :)

AgaSi pisze...

Zapachniało wiosną... super wymyśliłaś konstrukcję, pięknie ukwieciłaś to jajo - "natycham się" i zasiadam do wielkanocnych prac :)