Translate

niedziela, 28 czerwca 2015

W podziękowaniu

W podziękowaniu za wspólne szkolne lata powstał album ozdobiony papierem Vintage Time 5 Craft&You Design. Użyłam obu stron, stroną bazową była ta spokojniejsza, mniej wzorzysta. Druga strona, kwiecista, dodała całości charakteru i koloru.


Ozdobiłam piękny, gotowy album z Eco-Scrapbooking, dodałam kwiaty z Wild Orchid Crafts i rameczkę Marianne D LR0317.



Również wewnątrz, pod dedykacją dodałam ramkę Vintage Time 5. Wszystkie listki wycinałam dziurkaczem i wykrojnikiem Rosy Owl   z tego samego papieru, również z małego pada.


Do kompletu a albumem ozdobiłam pudełko, również z Eco-Scrapbooking.


Całość wygląda tak:


Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

dokaem pisze...

Wspaniały album! Idealnie wszystko pasuje :)

Nata K. pisze...

Incredibly beautifully

a.le kartka pisze...

Zachwycający! Kompozycje kwiatowe cudne!!!

Arleta pisze...

album niesamowity

agnieszkapasjonata pisze...

Jakże mi się podoba ten album :) Piękny!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNY!!!!!!!!!!

Unknown pisze...

Piękna, delikatna kompozycja.

papinou87 pisze...

wouah super bravo A+ bises

Madlenia pisze...

Wspaniały !

Alosha pisze...

Niezwykły, cudowny, przepiękny!
A jaka cudna kompozycja kwiatowa!! Och, ach! :)

Moniś-ka pisze...

Niesamowicie uroczy.
Pozdrawiam ciepło.

wiola_c pisze...

Zjawiskowa album. Piękne kolorki i cudne kompozycję z kwiatów. :)

Ewa S. pisze...

Całość wygląda tak bosko!!!

Dorota ma kota pisze...

ale klimat, niesamowity :-)