Translate

środa, 15 lipca 2015

Torebeczki

Składane kartki-torebki zrobiłam na zakończenie roku dla przedszkolanek mojego syna. Użyłam tego kursu, zmodyfikowałam tylko zamknięcie.


Każda torebka jest złożona z jednego arkusza  papieru - jedna z Tea Time 05, druga z Tea Time 01. Zamknięcie zrobiłam z papieru wizytówkowego, który ozdobiłam Tea Time 01 i kompozycją kwiatową.


Kwiaty i listki jak zwykle z Wild Orchid Crafts.


Wewnątrz zmieściły się życzenia i słodycze.


Dzięki temu, że papier jest dwustronny, wykonanie torebek jest bardzo proste, bo nie wymaga dodatkowego oklejania.




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

23 komentarze:

dziurka pisze...

Piękne obie!

krystynas pisze...

Wspaniałe pudełeczka - prezentują się cudnie, kompozycje kwiatowe ... ach, och ... po prostu przepięknie.
Pozdrawiam

Czarna dama pisze...

Ale cudne, te dekoracje kwiatowe na nich dają niesamowity efekt :)

adablog14 pisze...

MERAVIGLIOSE...complimenti Monika...hugs Ada

joyanna pisze...

Świetne

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Cuuudo!!!!

Юлия Кузнецова pisze...

Великолепная работа!

Wanda pisze...

przepiękne:)

dokaem pisze...

Cuuuuuuudneeeeee!!

Magda Wisiorek pisze...

Moniko, czy znasz kogoś, kto by nie był zauroczony Twoimi pracami? No właśnie, ja też nie :) Pozdrawiam.

jolagg pisze...

Wspaniałe!

Unknown pisze...

Przepiekne

Lady E pisze...

Ale słodziaczki!!! Kompozycje kwiatowe cudne!! Moniu ja chce do ciebie na naukę jak kwiaty układać na kartkach zawsze jestem zachwycona i pełna podziwu!!!

Hanna Pater pisze...

Przeurocze. takie prezenty musiały być bardzo miłe i sympatyczne. Pozdrawiam cieplutko.

Marzka30 pisze...

Świetne, musze sama spróbować. Kwiaty mistrz :)

Marzka30 pisze...

Właśnie obejrzałam filmik z kursem i nie rozumiem jednej rzeczy: czy zamkniecie torebki to dwustronna taśma 3D? A nie rzep? Przcież taśma nie będzie sie łatwo odklejać, może nawet naderwać papier przy otwieraniu torebki...czego Ty użyłaś w tym miejscu? dziekuje za podpowiedź

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Może być rzep, może być magnes. Ja zrobiłam po prostu szlufkę, w który wsuwa się paseczek. Schowałam ją pod napisem.

donka66 pisze...

Cudeńka, przepiękne!!! I w jakiej szałowej kolorystyce, napatrzeć się nie można! Dziękuję za link do kursiku, skorzystam na pewno!

Ewa S. pisze...

Boskie są te torebusie!!!

wiola_c pisze...

Twoje torebunie są cudne. :)

Dorota ma kota pisze...

uroczy drobiazg, przepiekne kolory

Ludkasz pisze...

Cudeńka!!!!!!!!!!!!!!

Arwena. pisze...

Czy można zamowić takie jako podziękowanie na komunię?