Translate

piątek, 23 października 2015

Pamiątka chrztu

W wakacje pokazywałam Wam dziewczęcą pamiątkę chrztu w formie mini-albumu. Dzisiaj mam dla Was wersję chłopięcą.


Okładkę zdobi żywiczny, primowy aniołek, do którego dodałam sporo białych kwiatów i listków z Wild Orchid Crafts. Ramkę wycięłam Marianne D LR0240. Biały papier wytłoczyłam folderem DF3416 i dodałam border CR1330. 


Wewnątrz jest miejsce na cytat, kieszonka na pieniądze...




...zdjęcie maluszka i życzenia.



Dziękuję, że zaglądacie i za każde miłe słowo :*

13 komentarzy:

Arleta pisze...

przesliczna pamiątka

a.le kartka pisze...

Prześliczna kartka! Niezwykla forma, bogato zdobiony kwiatami środek - bardzo elegancka i piekna pamiątka.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała pamiątka :)

Hanna Pater pisze...

No piekna karteczka. Piekny błękitny kolor, czysta i delikatna. zaczyna i mnie kręcic to karteczkowe szaleństwo. chyba musze pewne zakupy poczynic. Pozdrawiam serdecznie.

Dorota pisze...

Cudny komplecik, a i pamiątka będzie rewelacyjna ;)

papinou87 pisze...

C'est superbe bravo

Eliza Art pisze...

Piękna pamiątkę wykonałaś, Kompozycja i dodatki świetne. Pozdrawiam

Elis pisze...

cudo !

artiza pisze...

cudeńko:) perfekcyjne i bardzo eleganckie:)

wiola_c pisze...

śliczna pamiątka w świetnej formie :)

krystynas pisze...

Pamiątka w formie mini-albumu prezentuje się niesamowicie - bardzo elegancka, delikatna i niepowtarzalna.

Ewa S. pisze...

Fantastyczna forma kartki - daje ogrom możliwości dla przestrzennych kompozycji!!!

Anonimowy pisze...

przepiekne zakochalam sie w twoich pracach