Translate

piątek, 15 stycznia 2016

Vintage

Czas na pierwsze w nowym roku wyzwanie Marianne`s Design Divas - Vintage.
Moja interpretacja to bon na sesję zdjęciową z moimi kwiatami.


Użyłam nowych tagów CR1352, dodałam serwetkę LR0397 i moje kwiaty zrobione CR1202 z białego papieru czerpanego. Pokolorowałam go suchymi pastelami i uformowałam na gorąco.


Listki wycięłam LR0138, LR0256 i LR0398, to te ślicznie nacinane listki róży.


Użyte materiały Marianne Design:
Paper bloc Country Style Pk9130
Doily star LR0397
Labels CR1352
Rectangle CR1202
Build-a-rose LR0398
Bird with big branch LR0138
Branch &Flowers LR0256

Zapraszamy do wspólnej zabawy, pamiętajcie o użyciu minimum trzech produktów Marianne D.

15 komentarzy:

Papierowe Piękno pisze...

fantastyczne :) robi wrażenie :)

a.le kartka pisze...

Śliczna kartka/bon :) Kwiaty - klasa!

krystynas pisze...

Tak delikatnie i romantycznie - szarość w połączeniu z delikatnym różem wygląda przepięknie.

Arleta pisze...

wspaniała

Anonimowy pisze...

Piękna! Niesamowicie delikatna :)

Unknown pisze...

coś pięknego
pozdrawiam Cię serdecznie
Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

Unknown pisze...

Przepiękny!

Wanda pisze...

zachwycający :)

Unknown pisze...

Kwiaty są nieziemskie - niesamowite, że takie ideały da się zrobić ręcznie <3

Peet pisze...

love it, it's so gorgeous Monika!!!

Olenkaja pisze...

Nie da się ukryć, że Twoje prace mają moc hipnotyzowania... piękne zaproszenia :)

zmorka pisze...

Śliczne jest :)

artiza pisze...

cudeńko:)

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna:)

wiola_c pisze...

Rewelacyjny bon w pięknej kolorystyce i ze śliczną kwiatową kompozycją. :)