Translate

poniedziałek, 8 lutego 2016

Wielkanocnie

Radosne papiery Easter Greetings Craft&You Design są idealne do wielkanocnych kartek. Połączyłam je z kwiatami z Wild Orchid Crafts, a kompozycje uzupełniłam wycinankami z wykrojnika Willow twig 2 CW008.


Do zrobienia kompozycji użyłam koronek, żółtych lilii, kwiatów wiśni, tulipanów i mnóstwa listków.  Pod nimi przykleiłam serwetkę Marianne D LR0397.


Do ozdobienia drugiej kartki użyłam różowego papieru z małego pada  Easter Greetings. Dodałam różowe lilie, miniaturowe sweethearts, różowe tulipany i również wycinanki z Willow twig 2.


Tagi wycięłam Marianne D CR1352, a napis wykrojnikiem Rosy Owl.



Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED PASTEL TONE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-333
WHITE MULBERRY PAPER TULIP FLOWERS MKX-138
DEEP IVORY MULBERRY PAPER CHERRY BLOSSOMS MKX-055
2-TONE LT. GREEN ROSE LEAVES 25MM - MKX-249
MIXED PINK TONE MULBERRY PAPER TULIP FLOWERS MKX-143
2-TONE LT. GREEN/BABY PINK MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1" (25mm) MKX-248
MINIATURE MIXED PINK SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS MKX-256
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET A) - ⅕" (5mm) MKX-315
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506 

Dziękuję, że zaglądacie :* Pozdrawiam!

10 komentarzy:

el pisze...

ta żółta jest idelanie wielkanocna , taki sielski klimacik

GosiaMachynia pisze...

Śliczne :))

Arleta pisze...

kartki wspaniale

a.le kartka pisze...

Wspaniałe kartki! Bardzo lubię ten różowy papier, druga karteczka jest delikatna i przeurocza:)

Emilia-tworzy pisze...

Śliczne

piaseiza pisze...

Prześliczne!

Agnieszka pisze...

Bardzo ładne kartki, ciekawie zakomponowane. Urzekają mnie miniaturowe sweet hearts! Są takie wdzięczne!

Olya Smirnova pisze...

Как чудесно, очень трогательно)

wiola_c pisze...

Rzeczywiście Wielkanoc już niedługo, ale jakoś ja nie mogę się zabrać na świąteczne kartki, może Twoje piękne inspiracje w końcu mnie natchną?
Pozdrawiam cieplutko :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*
Ja też właśnie nie mogę się rozkręcić świątecznie i tak kleję na siłę ;)