Translate

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Pamiątka komunii

Dzisiaj pamiątka komunii, dla chłopca, a więc z minimalną ilością kwiatów.
Forma to kartka-brama, podobną robiłam już dawno temu.


Ażurowe tło wycięłam wykrojnikiem Marianne D LR0200. Ramkę i krzyż wycięłam wykrojnikami Spellbinders. W centrum krzyża  nakleiłam wycinankę IHS od Rosy Owl, podkleiłam ją kosteczkami i ciut większym kółkiem. Kwiaty jabłoni pochodzą oczywiście z Wild Orchid Crafts.


Wewnątrz kartki drugi krzyż, życzenia i kieszonka na pieniądze. Papiery pochodzą z Galerii Rae.



Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

adablog14 pisze...

Your projects are always very beautiful end refined...thank you for your comments...hugs Ada

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczna!!!

a.le kartka pisze...

Piękny kształt. Dopracowana w każdym detalu.

a.le kartka pisze...

Piękny kształt. Dopracowana w każdym detalu.

Anka_Hanka pisze...

Tło z wykorzystaniem narożnych wykrojników bardzo ubogaca kartkę i bardzo pasuje do ażurowego krzyża.

artiza pisze...

piekna kartka... a jaka fantastyczna forma:)CUDO

aga-craft pisze...

Śliczna , oryginalna i niepowtarzalna :D

wiola_c pisze...

Świetna kartka, forma. Właśnie przypomniałaś mi o wykrojnikach, które leża i się kurzą.Może w końcu je wyjmę i coś porobię? ;)