Translate

czwartek, 2 marca 2017

Zaproszenia komunijne

Witajcie.
Dziś przychodzę z garścią zaproszeń komunijnych, bardzo prostych i "wykrojnikowych" ;)
Pierwsze zrobiłam za pomocą wycinanek z serwetki Marianne D LR0454 i hostii od Rosy Owl. Niektóre elementy podkleiłam kosteczkami, więc zaproszenie jest przestrzenne.




Drugie zaproszenie formatu DL, czyli 21x10,5cmozdobiłam papierem częściowo wytłoczonym pięknym folderem  Marianne D DF3432. Dodałam owale z przeszyciami, zieloną gałązkę i kielich z hostią od od Rosy Owl.





I ostatnie zaproszenie - ponownie kwadratowe. Tym razem użyłam dużej, nowej serwetki Marianne D LR0457, małej serwetki z zestawu LR0445 i hostii od Rosy Owl.




Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

19 komentarzy:

mosia pisze...

Eleganckie ale zarazem delikatne.

Craftfanka pisze...

Wspaniałe zaproszenia!!! Szczególnie podoba mi się to w kwadracie, cudne:)

Stara Kobieta pisze...

Eleganckie, delikatne... wspaniałe...

GosiaMachynia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
GosiaMachynia pisze...

Piękne :)) eleganckie.

edytta-p pisze...

Piękne, bardzo delikatne i eleganckie :)

lilavati pisze...

jakie eleganckie!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne wzory!

szepty serca pisze...

prześliczne!!!!

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniałe! Pozdrawiam cieplutko i od serca -Gosia♥

Jania pisze...

No, te zaproszenia są zdecydowanie skromniejsze od tego z poprzedniego posta, ale idealnie wpasowują się w okazję. Czyste, niewinne, eleganckie :)

Aneta pisze...

Piękne wszystkie. Lubię takie skromniejsze, bez wielu dodatków - te są dla mnie idealne. I fajnie, że mogłam zobaczyć, jak wyglądają wycinanki z tego nowego wykrojnika MD.

Lisa pisze...

They are all so elegant and gorgeous!! I love the dies you used!! They're so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Monika pisze...

Piękne zaproszenia, bardzo eleganckie

Petras Bastelschätze pisze...

Very elegant card designs, lovely folders and dies.

Kasia Hajnas pisze...

Przepięknie prezentują się nowe serwetki MD i są kwintesencją zaproszeń komunijnych. Są bardzo eleganckie, a przy tym delikatne:). Pozdrawiam.

piaseiza pisze...

Śliczne, też muszę "kilka" zrobić :)

wiola_c pisze...

Prześliczne :)

kigabet vel Ki pisze...

prostota która zachwyca :)