Translate

środa, 10 maja 2017

Różowa i niebieska

Witajcie.
Dziś przychodzę z dwoma pamiątkami chrztu - różową i niebieską. Oprócz koloru kwiatów są niemal identyczne, a do ich zrobienia użyłam cudnych, koronkowych tekturek z Agaterii.


Serwetkę i narożniki zaembossowałam  białym pudrem i przykleiłam warstwami. Kompozycję kwiatową uzupełniły moje ulubione listki róży, które nastemplowałam zielonym distressem na papierze Oh Hello Spring 1/6 i wycięłam.


Wewnątrz kartki umieściłam kieszonkę na pieniądze, którą ozdobiłam borderem.


Druga kartka różni się wyłącznie kolorem kwiatów. Kwiaty oczywiście z Wild Orchid Crafts.


Uwielbiam te nowe, ażurowe tekturki, na pracach prezentują się bajecznie.


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

13 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Obie są przepiękne!!!

Donia pisze...

Cudowne!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Wanda pisze...

przepiękne obie :)

Ellen pisze...

Wow...its a beautiful card!

Emilia-tworzy pisze...

Przepiękne

Lisa pisze...

Wow, these are both stunning!! I love the designs and the flowers!! The bird is such a beautiful touch!! Gorgeous, gorgeous cards!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

piaseiza pisze...

Śliczne :)

aga-craft pisze...

Piekne, fajny ten ptaszek :)

Anja pisze...

Piękne tekturkowe tło!

Rączka Made pisze...

WOW!!!

Arleta pisze...

śliczna

a.le kartka pisze...

Przepiękne kartki! Tekturki rzeczywiście cudne:) I gołąbek :)

krystynas pisze...

Tekturki ażurowe prezentują się cudnie - obie pamiątki wyjątkowe.
Pozdrawiam