Translate

poniedziałek, 8 maja 2017

Słodka urodzinowa kartka

Witajcie.
Nowy tydzień - nowa kartka, tym razem słodka, urodzinowa kartka pełna kwiatów i ozdób z Wild Orchid Crafts.


Kartka jest słodka nie tylko z powodu kolorów, ale również grafiki Marianne D VK9557, która pasowała mi tu idealnie. Użyłam ślicznych, cieniowanych wild roses, dodałam małe różyczki i zielone hortensje. Pod kwiatami przykleiłam różowy sizal, a kompozycję uzupełniają koronki i cieniowane różowo-zielone listki. Na koniec dodałam garść kryształków i kartka gotowa.


 Użyłam również papierów Marianne D Flerique PK9135 i serwetki LR0454.



Produkty z Wild Orchid Crafts:
2-TONE BABY PINK IVORY MULBERRY PAPER WILD ROSES 1¼" (30mm) QVR-064
PALE PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES 15mm MKX-005
PALE PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES 10mm MKX-005
GREEN/BABY PINK MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1 (25mm) MKX-248
PINK SISSAL FIBRE MKX-588
MIXED GREEN TONE HYDRANGRA BLOOMS 25mm MKX-688
SELF ADHESIVE RHINESTONES - PINK MKX-516

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Apetyczna karteczka urodzinowa!!!

Agulek pisze...

Piękna i radosna karteczka. ..śliczne kwiatki:-)

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! The cake is beautiful!! I love the leaves and flowers!! Stunning card!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Werciakol pisze...

mniam! Monia do schrupania! Poproszę o kawałek;) Cudna jest:)

mosia pisze...

Naprawdę słodka!

Chimera pisze...

Przeurocza i przesłodka, taka do schrupania :)

Donia pisze...

Urocza i słodka:))

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

So stunning!!

krystynas pisze...

Piękna i pełna słodyczy kartka - cudna :)