Translate

czwartek, 29 czerwca 2017

W nietypowych kolorach papierów Azealian

Witajcie.
Dzisiaj kartka w dość nietypowych jak dla mnie kolorach, inspirowanych kolekcją papierów Azealian Papericious.


Do turkusowo-czarno-białych papierów dodałam dla przełamania różowe kwiaty, które zrobiłam z kartonu Sigma, dodałam im błysku świetnym brokatem Crystal Powder. Pod kwiatami umieściłam różowy sizal, koronkę Fancy Chain, dodałam też listki wycięte wykrojnikiem Sizzix 661206 z kartonu Sigma, potuszowałam je leciutko na turkusowo. Dodałam też turkusowy sznurek i cekiny. Całość wyszła lekka, puchata i radosna.


Produkty Papericious:
Azealian Designer Edition Paper Pack
turquoise twine
turquoise sequins
Sigma cardstock
Fancy Chain Lace
Crystal Clear powder

Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

Shylaashree pisze...

gorgeous as usual dear

Lisa pisze...

Wow, this is stunning!! I love the papers you used!! The flowers look amazing!! Gorgeous card!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Donia pisze...

Przepiękna!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Aleksandra Matecka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aleksandra Matecka pisze...

Przepiękna!
Jestem pierwszy raz na tym blogu i już mi się spodobał. Będę zaglądać częściej :-)

mischotta.blogspot.com

piaseiza pisze...

Rewelacja!

wiola_c pisze...

Świetna! Super jest to pasiaste tło do różowych kwiatów.